Ja... här sitter man då igen..
jobb jobb jobb...
press press press..
panik panik panik..

Mannen jag älskar, E är hemma på sjukledigt och sover..
Dottern jag älskar, W är på dagis, väntar på hennes lilla leende då jag kommer hem från jobbet..

Ibland känns det som att inget är bra... inget blir bra hur du än försöker, ingen ser dej, ingen märker att du finns... Som en tår i duggregnet..

Citerar min gamle vän, Nalle Puh;
      "Har letat överallt var den inte är..."

Tänker på E och W,hur mycket om betyder för mej... Har ju inget annat..
Kan inte tänka mej ett liv utan dom... En ring på mitt finger betyder mer än tusen ord..
En blick betyder mer än tusen ord,en liten kram lyfter även den tyngre bördan från mina axlar...

Imorgon kommer jag nog inte till jobbet,orkar inte..
Tar en heldag med E..
-mannen jag älskar..

Varför upprepar jag det?
-känner jag mej osäker?
-vet jag inte var jag är?
-vet jag inte vad jag satt mej in i?

...kanske en text för morgondagen...